محل تبلیغات شما
ارتباطات و رسانه ها از همان ابتدای شکل گیری برنامه های توسعه نقشی محوری در پارادایم مدرنیزاسیون داشت و حتی با وجود چرخش های بعدی در برنامه ها و رویکردهای توسعه، اما همچنان ارتباطات و رسانه در محور توسعه قرار داشته اند. با این حال فهم نقش رسانه ها در فرآیندها و برنامه های توسعه مستم فهم مهمترین منابع و آثار اولیه در این حوزه است. حتی نقد پارادایم مدرنیزاسیون و فهم تغییر و تحولات در این پارادایم هم در گرو داشتن دقتی نظری و بینشی تاریخی به مساله است. در ادامه به صورت مختصر برخی از مهمترین نظریه پردازان در حوزه ارتباطات و توسعه معرفی شده است.

ایدئولوژی مصرف‌گرایی: تأملی در دوگانگی‌‌های اندیشه در حوزه‌ی فرهنگ و سبک زندگی

عزل سوژه از زیست‌جهان: جایگاه زندگی روزمره در برساخت علم

از پرسه زن اروپایی تا سبک زندگی آمریکایی

توسعه ,پارادایم ,ارتباطات ,های ,مدرنیزاسیون ,برنامه ,ارتباطات و ,پارادایم مدرنیزاسیون ,و توسعه ,های توسعه ,برنامه های

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

افکار " دانشجویـی " یک دختر تـورکمن