محل تبلیغات شما
ارتباطات و رسانه ها از همان ابتدای شکل گیری برنامه های توسعه نقشی محوری در پارادایم مدرنیزاسیون داشت و حتی با وجود چرخش های بعدی در برنامه ها و رویکردهای توسعه، اما همچنان ارتباطات و رسانه در محور توسعه قرار داشته اند. با این حال فهم نقش رسانه ها در فرآیندها و برنامه های توسعه مستم فهم مهمترین منابع و آثار اولیه در این حوزه است. حتی نقد پارادایم مدرنیزاسیون و فهم تغییر و تحولات در این پارادایم هم در گرو داشتن دقتی نظری و بینشی تاریخی به مساله است. در ادامه به صورت مختصر برخی از مهمترین نظریه پردازان در حوزه ارتباطات و توسعه معرفی شده است.

ایدئولوژی مصرف‌گرایی: تأملی در دوگانگی‌‌های اندیشه در حوزه‌ی فرهنگ و سبک زندگی

عزل سوژه از زیست‌جهان: جایگاه زندگی روزمره در برساخت علم

از پرسه زن اروپایی تا سبک زندگی آمریکایی

توسعه ,پارادایم ,ارتباطات ,های ,مدرنیزاسیون ,برنامه ,ارتباطات و ,پارادایم مدرنیزاسیون ,و توسعه ,های توسعه ,برنامه های

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش دستگاه تولیدی فیلتر هوای اتومبیل رونق تولید مدرسه شاد با محیطی شاداب